W ramach prowadzonego bloga przewiduje możliwość współpracy w obszarach marketinowych oraz zwiększania sprzedaży produktów reklamodawców.
Odbiorcy bloga
Blog skierowany jest do osób w przedziale 30-45 lat, głównie meżczyzn, rozpoczynających swoją przygodę z modelarstwem lub powracjących do tego hobby.
Zasięgi bloga
Google Analytics
Bieżące dane z Google Analytics znajdują się tutaj
Lista mailingowa
Social media
Możliwe formy współpracy
1. Wspólne konkursy (reklamodawca jako fundator) na Facebooku lub Instagramie z mozliwością zbierania zgód marketingowych dla reklamodawcy.
2. Wynajem powierzchni reklamowej na blogu.
3. Targetowanie reklam na Facebook Pixel i Google Tag bloga.
4. Akcje mailngowe lub newsletterowe do bazy subskrybentów bloga.
5. Recenzje produktów lub całych sklepów internetowych, marek reklamodawców.
6. Udostepnianie postów reklamodawców na portalach społecznościowych Facebook i Instagram, Pinterest.
Formy rozliczeń
Rozliczenia są możliwe w oparciu o poniższe pakiety lub o indywidualnie ustalone z reklamodawcą warunki i zakres akcji marketingowych. Rozliczenie jest możliwe w oparciu o fakturę VAT23%. Wezmę pod uwage również rozliczenie w oparciu o barter (kody do sklepu).
Brąz
- Możliwość targetowania 2 reklam na Facebook pixel lub Google Tag bloga przez miesiąc- reklamodawca dodatkowo pokrywa koszty promocji w tych mediach.
- Jedna recenzja produktu (pisemna lub wideo).
- Udostepnienie 3 wybranych postów na portalach społecznościowych bloga.
- Wynajem powierzchni reklamowej przez okres trwania abonamentu w sidebarze lub w treści wpisu.
Srebro
- Możliwość targetowania 3 reklam na Facebook pixel lub Google Tag bloga przez miesiąc – reklamodawca dodatkowo pokrywa koszty promocji w tych mediach.
- Jedna recenzja produktu (pisemna lub wideo).
- Udostepnienie 5 wybranych postów na portalach społecznościowych bloga.
- Wynajem dwóch powierzchni reklamowych przez okres trwania abonamentu w sidebarze oraz w treści wpisu.
Złoty
- Możliwość targetowania 5 reklam na Facebook pixel lub Google Tag bloga przez miesiąc – reklamodawca dodatkowo pokrywa koszty promocji w tych mediach.
- Recenzja dwóch produktów (pisemna lub wideo) reklamodawcy.
- Udostepnienie wybranych przez reklamodawce postów na portalach społecznościowych bloga.
- Wynajem trzech powierzchni reklamowych przez okres trwania abonamentu w sidebarze oraz w treści wpisu.
- Przygotowanie i przeprowadzenie konkursu w sieciach społecznościowych bloga.
- Umieszczenie zgód marketingowych reklamodawcy przy formularzach zapisu na newsletter portalu.