W ramach prowadzonego bloga przewiduje możliwość współpracy w obszarach marketinowych oraz zwiększania sprzedaży produktów reklamodawców.
Google Analytics
Bieżące dane z Google Analytics znajdują się tutaj
Lista mailingowa
Social media
[/td_block_text_with_title][td_block_social_counter style=”style8 td-social-boxed td-social-font-icons” facebook=”Models-by-MAC-767206110299041″ youtube=”channel/UCE-Ws0t5HbU1_FFuGdbW-4A” instagram=”models_by_mac” open_in_new_window=”y” tdc_css=””][td_block_text_with_title custom_title=”Możliwe formy współpracy”]1. Wspólne konkursy (reklamodawca jako fundator) na Facebooku lub Instagramie z mozliwością zbierania zgód marketingowych dla reklamodawcy.
2. Wynajem powierzchni reklamowej na blogu.
3. Targetowanie reklam na Facebook Pixel i Google Tag bloga.
4. Akcje mailngowe lub newsletterowe do bazy subskrybentów bloga.
5. Recenzje produktów lub całych sklepów internetowych, marek reklamodawców.
6. Udostepnianie postów reklamodawców na portalach społecznościowych Facebook i Instagram, Pinterest.[/td_block_text_with_title][td_block_text_with_title custom_title=”Formy rozliczeń”]Rozliczenia są możliwe w oparciu o poniższe pakiety lub o indywidualnie ustalone z reklamodawcą warunki i zakres akcji marketingowych. Rozliczenie jest możliwe w oparciu o fakturę VAT23%. Wezmę pod uwage również rozliczenie w oparciu o barter (kody do sklepu). [/td_block_text_with_title]
Brąz
- Możliwość targetowania 2 reklam na Facebook pixel lub Google Tag bloga przez miesiąc- reklamodawca dodatkowo pokrywa koszty promocji w tych mediach.
- Jedna recenzja produktu (pisemna lub wideo).
- Udostepnienie 3 wybranych postów na portalach społecznościowych bloga.
- Wynajem powierzchni reklamowej przez okres trwania abonamentu w sidebarze lub w treści wpisu.
Srebro
- Możliwość targetowania 3 reklam na Facebook pixel lub Google Tag bloga przez miesiąc – reklamodawca dodatkowo pokrywa koszty promocji w tych mediach.
- Jedna recenzja produktu (pisemna lub wideo).
- Udostepnienie 5 wybranych postów na portalach społecznościowych bloga.
- Wynajem dwóch powierzchni reklamowych przez okres trwania abonamentu w sidebarze oraz w treści wpisu.
Złoty
- Możliwość targetowania 5 reklam na Facebook pixel lub Google Tag bloga przez miesiąc – reklamodawca dodatkowo pokrywa koszty promocji w tych mediach.
- Recenzja dwóch produktów (pisemna lub wideo) reklamodawcy.
- Udostepnienie wybranych przez reklamodawce postów na portalach społecznościowych bloga.
- Wynajem trzech powierzchni reklamowych przez okres trwania abonamentu w sidebarze oraz w treści wpisu.
- Przygotowanie i przeprowadzenie konkursu w sieciach społecznościowych bloga.
- Umieszczenie zgód marketingowych reklamodawcy przy formularzach zapisu na newsletter portalu.